tisdag 7 februari 2012

Jag tänker på trä...

Nej jag är inte alls avis på mr M som har åkt iväg till mässan. Jag är ju hemma med våra fina, sjuka barn...jag har ju bloggen!!! Idag blir det trä för hela slanten!

Bild:jostockholm
Pyssel och pussel

Bild:jostockholm
Mina älskade hjerte-stolar! Slitna men fina!


Bild:jostockholm


Underbara möbler!

Bild:jostockholm

Bild:jostockholm
Min kontorsstol inhandlades i somras i Vingåker på en fin loppis. Barnstolen har vi fått låna av mamma. 
Ramen köpte jag på som nittonåring på Habitat i London. Den skulle absolut fraktas hem! Plansch: "Sittande kvinna i blå klänning, Amedeo Modigliani, moderna museet.






Oerhört vackra bilder från danska yellows som består av fotograf: Mikkel Rahr Mortensen och stylisten: Gitte Kjær.

Bild:jostockholm
Det var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar