måndag 5 mars 2012

trender


Idag samlar jag de flesta inspirationsbilder i datorn eller på pinterest, men jag har ändå min inspirationsmapp där en del tidningsurklipp samlas. (de jag anser vara så fantastiska att det är värt att riva sönder en tidning). Idag kollade jag igenom mappen för första gången på mycket länge och fann en sida från Brittiska Elle interiör, säkert 14 år gammal. Jag kommer ihåg att jag älskade reportaget eftersom de hade inrett med ljust trä, björk. Köksbänken var så otroligt snygg! Några år senare såg jag bilden och tänkte, att det där med ljust trä kommer aldrig fungera igen! 

Mars 2012 vill jag så oerhört gärna ha en lampa, en bordsskiva, ett tak, vad som helst i ljust trä! Gärna obehandlad. 
Trendslav? Jag?

Hemma hos Jessica Folcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar